Wednesday 9 January 2019

"Serasi. Tidur Nyenyak Sampai Pagi"

Hari ni, Dae nak share dengan korang testimoni Sleep Balm Tasneem daripada seorang ibu yang gembira sangat sebab balm Sleep ni serasi dengan bayinya. 

Ye lah, ibu mana tak gembira kannn bila bayi tidur lena hihi. Itulah peluang kita nak tidur jugak, agar esoknya kita bangun pagi dengan cergas dan segar sebab dapat tidur yang cukup dan berkualiti. 

Bayi pun bila dah tidur cukup, InsyaAllah senang nak uruskan sebab kurang meragam. Kita pun tau kan, tidur yang mencukupi dan berkualiti ni sangat penting untuk semua peringkat usia terutamanya bayi.



"Alhamdulillah, serasi. Baby tidur nyenyak sampai pagi! Ibunya sapu balm sebelum tidur. Dalam pukul 10 malam dah tidur. Nyenyak sampai ke pagi. Bangun menyusu pun sekali dua ajer, lepas tu terus tidur semula sampai pagi. Bangun pagi pun lambat, dalam pukul 9 atau 10 pagi gitu".

- Ibu Gembira -



NOTA
Ibu-ibu jangan risau tau. Sleep balm TIDAK bahaya. Ianya TIDAK mengandungi drug. 

Cedarwood essential oil
(Image source: Google Image)

Kandungan dalam Sleep Balm ni adalah minyak pati cedarwood. Ianya berfungsi untuk seimbangkan hormon sedar dan hormon jaga. Bila anak tak dapat tidur, maknanya hormon tak seimbang. Jadi, Sleep Balm bantu untuk seimbangkan hormon di samping untuk dapatkan tidur yang lena. 

Bila anak dah dapat rutin tidur, tak perlu dah guna Sleep Balm. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...